10.51

Datum:2012-01-08 Klockan:10:51:08
Hejsan !

det har varit dålig uppdatering här det sista men jag har inte hunnit, jag har nämligen hunnit med att spela fotbollscupp och jobba coh så satt jag på pims med hanna och lisa hela kvällen igår, och hade det så mysigt med fika och massa massa prat. !

Idag är det jobb som gäller som vanligt, men först ska jag fira min mormor som fyller 65 idag ! Det ska bli mysigt. sen är det jobb 16-22.15. och i morgon är det samma sak. så det blir nog dålig uppdatering här men jag försöker så gott jag kan ! =)

Hoppas ni har det bra !
puss och kram


¨
Haha här får ni se en söt bild på mig och johanna när jag av någon anledning är blond i håret.....





Kommentarer
Postat av: Johanna Andersson Öhman

Hahaha men gud va söt, den hade jag glömt! Va kort hår jag hade :o Pussen, ses snart?!

Datum:2012-01-30 Tid:18:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback