gossip girl

Datum:2012-01-04 Klockan:23:49:44
Hejsan !

Jag sitter och kollar på gossip girl, och det har jag nördat dom senaste timmarna efter jag slutade jobbet.
Men lisa kom hit några timmar och pratade skit med mig också så jag har inte bara suttit här i sängen och kollat tv... tack och lov !

I morgon är jag ledig, grymt skönt !! har många planer men inget är riktigt bestämt för morgondagen men bestämt är i allafall att jag ska upp och träna kl 11 på ett medelpass på friskis och sen på kvällen kommer min fina pojkvän och myser med mig, och så ska vi kolla på final hockeyn!  sen får vi se vad resten av dagen bjuder på =)

Hoppas ni har det bra !!  puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback