Borås Djurpark

Datum:2012-06-28 Klockan:21:33:19
Hallå !
 
Väldigt dålig uppadetring här jag vet, men jag har haft fuuuult upp ! Jobbar in princip hela tiden, och resten av tiden går åt till att träna och umgås med vänner och pojkvänn !
 
Har jobbat hela helgen och veckan så jag har inte gjort mycket annat, men jag har hunnit fira midsommar och vara på borås djurpark.
 
På borås djurpark var vi igår och det var riktigt mysigt. Vi kollade på alla djur och bara strosade runt. Jag älskar att göra sånt där, Jag tycker det är så mysigt att kolla på alla söta och spännande djur och  det är så mysigt att ha med sig piknik och sitta och fika, och lixom bara ägna sig åt att kika runt.
 
Jaja , just nu sitter jag och kollar på lite fotboll, har jobbar 13-20 idag och sov hos daniel i natt så jag har tänkt att jag ska ta tag i mitt rum och städa upp det. Fyller år på lördag så måste göra det lite födelsedags fint.. =)
 
Jaja nu ska jag fortsätta kika fotbollen, slänger upp lite bilder från igår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback