Min helg

Datum:2012-06-18 Klockan:13:29:53
Hallo !

Sitter hemma hos daniel och kollar på lite tv. Ska strax åka med tåget tillbaka till skövde för att fixa lite saker innan jag börjar jobba kl 16.

I dag sov jag ut ordentligt, vaknade ungefär halv tio. sen låg jag och drog mig en stund och sen hoppade jag upp ur sängen och gick ut och sprang en runda.

Helgen har mest bestått av jobb och så. i fredags jobbade jag till kl 22 och i lördags jobbade jag 6.45-16. Sen åkte jag hem och vilade en stund innan Hanna och Lisa kom hem till mig och vi åt godis och snackade skit. Kl 8 bestämde vi oss för att åka och kolla på bio, Snow white and the huntsman och den var gryyyymt bra. Jag blev riktigt possitivt överaskad faktiskt ! efter bion åkte vi hem till mig igen och kollade på en film innan dom gick hem till sig och jag gick och sov.
Och på sändagen var det fotbollsträning kl 11 så det gick jag iväg på och efter den åkte jag hem till daniel där vi bara myste,kollade på fotboll och någon film.

Yes där var min helg.

men nu ska jag sticka !



Hittade väääldigt gamla bilder på mig och daniel på Daniels dator, gulligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback