Onsdag

Datum:2012-06-20 Klockan:21:05:17
Hejsan !

I dag har jag tagit det extremt lugnt.
Det började med att jag åkte på oicknik kl 9.30 med mamma och theo, vi åkte upp till silverfallen och när vi hade kommit halvvägs upp på stigen mötte vi en halv flock kor, så vi blev rädda och vände. så åkte vi till varnhem och fikade där i stället.
 
Efter det åkte jag in till stan och färgade och klippte mitt hår.
sen kom alicia och mötte mig så gick vi och fikade lite. Sen dess har jag suttit och kollar på informationsvideor om bare minerals, jag har köpt ett sånt start kitt men det är minsan en hel jungel med grejer man ska veta för att man ska sminka på rätt sätt....

Men nu har jag testat att sminka och jag hoppas att det funkar någorlunda i alla fall !

Jaja nu ska jag hoppa in i dushen och sen lägga mig och kolla på film.

Ha det bäst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback