Tisdag

Datum:2012-06-19 Klockan:14:42:21
Hejsan !

Kom nyss hem i från Lisa. vi har suttit och pratat om allt möjligt roligt i några timmar och vi har så Klart Taggat varandra galet mycket för mallorca resan !  hon och hennes Jonas kommer ner till mallorcka en vecka efter att jag och daniel åkt ner, så andra veckan på våran semester är jonas och Lisa där occ solar och badar med oss, kommer bli grymt !

I dag är det exakt 4 veckor innan jag går på semester och vi åker ner till mallis, jag och daniel !

Jaja nog om det. I dag har jag oxå varit iväg på en lång promenad. och nu ska jag sticka iväg till jobbet och jobba 16-22.15.

Ha det så bra !!

Här ska vi bo, visst ser det heeelt okej ut att spendera två veckor här !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback