Torsdag

Datum:2012-06-07 Klockan:22:58:21
Har precis kommit hem ifrån lisa, var hos henne någon halvtimma och pratade, härligt student mood hon är i nu!  det är helt sjukt att hon tar studenten, och att det är ett år sen jag gjorde det... Det känns som att jag fortfarande är ett barn och i bland kan jag tycka att det käns som att jag fortfarande går och väntar på att ta studenten och att allt bara har varit en dröm... Men så är det ju inte !

I alla fall så är jag grymt taggad på att få se alla studenter i morgon, det ska bli så kul att pussa på lisa när hon har sprungit ut, se alla glada på studentflaken, ge bort studentpresenter och bara se allas glädje !

Så nu ska jag strax krypa ner i sängen och sova ...





Precis hemkommen efter en galen dag med utspring och kortege i regnet, då ser man såhär pigg ut ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback