Onsdag

Datum:2012-05-16 Klockan:12:19:09
Hejsan !

Kom precis in ifrån en långpromenad i det fina vädret. ska strax göra mig iordning för att jobba ett kortis pass 15-19. sen är jag äntligen ledig i morgon, innan jag ska jobba fredag-lördag igen =) 

I går åkte jag in till stan i från daniel vid 11 och mötte upp lisa och carro. Vi satt och fikade någon timmade och bara pratade, sen gick vi runt och kikade i alla affärer.  Vi kollade in alla sommarkläder och jag och lisa kunde inte hålla oss i från att kolla olika solkrämer, bikinis, och strandväskor. Det satte verkligen igång våran längtan till Mallorca !  det ska bli så härligt!  jag och daniel åker ner den 20 Juli och en vecka senare kommer Lisa och jonas och gör oss sälskap, den sista veckan. Det ska bli så härligt jag längtar sååååå !! =)


Men men nu har jag inget mer att berätta, så ha det bra och ta det försiktigt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback