Tisdag

Datum:2012-11-13 Klockan:21:27:59
 
Som vanligt ligger jag i min säng och är helt slutkörd efter jobbet.
Idag har jag jobbat 8.30-19.15 och sen övningskörde jag hem. i morgon har jag körlektion på morgonen och sen ska jag jobba några timmar och sen möta lisa i stan.
 
Vi ska leta efter adventsljusstakar och jul gardiner har vi tänkt. Jag har hittat ett par riktigt fina ljusstakar, men jag är i stort behov av smakråd då jag inte kan välja hur jag riktigt ska ha den, så lisa ska få vara min smakråd(are) eller vad det heter.
 
Jaja nu ska jag ringa daniel och prata med honom en stund.
Och på tal om oss, så är det BARA 20 dagar kvar till vi flyttar. Tänk att det kan gå så fort ! längtar !!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback