Torsdag

Datum:2012-11-15 Klockan:20:50:18
har precis komit hem ifrån jobbet. Har Bunkrat upp med tända ljus, lussebullar, julmust och min bor+mamma. För idag damp det ner två nya julkalendrar+en julfilm i brevlådan. så nu ska vi se på dom har vi tänkt.
 
I morgon jobbar jag 7-14 och sen ska jag pch daniel träffa sara och philip på kvällen, ska bli jätte kul, för det känns som det var väldigt länge sen vi sågs ! :)
 
Sen jobbar jag lördag och är ledig söndag,äntligen ! så jag hoppas att jag får umgås med mina fina tjejer på lördagskvällen ! :)
 
Ha det bäst !
 
Detta låg i paketet.
Pettson och findus , Tomtemaskinen
Ronny och Julia
och arthur och julklappsrushen. En tecknad film som handlar om att dom ska ta reda på hur tomten klarar av att dela ut så många paket.
 
Och ja jag vet, jag är en nörd... Men så får det va !!

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Haha jag är också nörd ;P

Svar: Haha härligt att det finns fler ! Men jag undrar lite hur man inte kan vara galen i julen !! :)
Linn

Datum:2012-11-16 Tid:16:51:44
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback