Onsdag

Datum:2012-10-31 Klockan:19:39:06
Hallå !
 
Sitter i min säng och kollar på tv. Är heeeelt slut och längtar bara efter att få gå och lägga mig.
Idag jobbade jag 05-13 och sen hade jag körlektion efteråt. När jag kom hem stenslocknade jag någon timma och nu ska jag snart städa upp lite i mitt rum, tända några ljus och göra lite te, och sen lägga mig ner och kolla på lorax som jag köpte på ullared.
 
Idag har vi haft inventering på jobbet, så första halvan på dagen räknade vi allt som fanns att räkna i butiken. och efter det var jag i bageriet och hjälpte till att baka bröd.
Nästa vecka ska jag lära mig Deli avdelningen. Alltså typ fisken och färskvaror. Till exempel om man vill ha såser eller potatissallader osv som man beställer över disken. Det ska bli roligt !
 
Och dessutom är det 1 November i morgon, hur grymt ???! :D
 
Jaja nu ska jag städa upp lite här.
 
Ha det bra !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback