Onsdag

Datum:2012-09-12 Klockan:13:45:11
Hejsan !
 
Är hemma och har sjukt tråkigt. Jag är inte riktigt van att vara ledig två dagar i rad och nu när det dessutom inte är någon annan hemma heller så blir jag så rastlös. men nu ska jag i alla fall sätta på en bra film och ta det lugnt lite innan jag ska iväg och träna med josse.
 
Hela morgonen har jag ägnat åt att rensa lite lådor och städat lite. Och så har jag surfat runt på lite inredningsbloggar för att få lite inspiration.
 
Tänkte lägga upp några bilder på lägenheten med men det gör jag när vi har skrivit på kontrakten på fredag ! :)
 
Slänger upp några bilder ifrån borås djurpark så länge !
Ha det bra !
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback