Ledig dag, ikea

Datum:2013-01-28 Klockan:07:30:50
God morgon !
 
Sitter och kollar pånyhetsmorgon och ska strax göra mig iordning, ska strax möta upp johanna så ska vi bege oss till ikea för att handla lite roliga grejer !
 
Helgen har varit en riktig jobbhelg men jag har ändå hunnit med endel roligt. I lördags kom hanna hit så kollade vi på film och åta massa godis och på söndagen var jag på lite fotbollsmöte och sånt.
 
Igår köpte vi också en riktigt snygg och stor tavla till sovrummet. blev jätte nöjd faktiskt !
 
Såhär ser den ut, tycker inte bilden riktigt ger den rättvisa men den passade riktigt bra iallafall.
 
 
Och i lördags hade dom 50% på alla filmer på hemmakväll så det kunde jag ju inte låtabliså det blev en stor hög filmer därifrån med, så nöjd !! är jag :)
 
Nej nu ska jag göra mig iordning lite snabbt !
ha det bra
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback